Donnerstag, 19. April 2012

Dojaku #23 - AnE Cosplay & Jiji-Hime

Hey gals!

So finally here's my blogpost about that small convention last sunday.
I've been more than busy with university until now, sorry! n___n

On saturday we went to Shinpeis place together with Aiji's little sister.
But before we went to Dortmund because Jiji needed some new hime-shoes!
And so we spent quite a lot of time at Jumex...


In the evening we made lasagne by ourselves (okay, mostly shinpei did it, but I helped! xD) and it was sooo delicious!!
Unfortunately Rito couldn't come in the evening as well, her bus didn't come.
But we were tired anyway, so we went to bed early.

On sunday we got up pretty early to get ready to go to Dortmund again!
I put on my Rin Okumura cosplay (Ao no Excorcist) again, which I also wore at Connichi last year.
I love it sooo much. ♥
In the train we finally met Rito, who also took some awesome photos of us on that day.
The convention itself was reeeeeeaaaally boring.. -w-

Me on the left and Shinpei on the right~ 


















One of my favourite pics! ♥ 










Many creepy people came to me and wanted to hug me... xDD
But there were also some quite nice ones~
It's just my personal problem that I never know how to act towards strangers..
I'm really awkward when it comes to this.

My princess Jiji wore an amazing Hime-outfit on that day! :3 ♥
Take a  look!



She was soo cute!!

After the con I changed in the toilet. xD
And then we went back to the mainstation, ate some thing and went back home..

And now uni is really stressing me out.. u__û
It's so much work, regarding there are four exams at the end of the semester..
Two in Japanese and two in Social Studies..gaaaah. All that's in my head is vocabulary, kanji and statistic methods right now... :/















Kommentare:

  1. ohhh i don't see 10 of your pictures :o I have restart the page but there is the same problem

    AntwortenLöschen
  2. Man kann es auch übertreiben, was Photoshop angeht. Weniger wäre eindeutig besser gewesen.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das richte bitte nicht an mich weiter, sondern an Rito, ich hab ja gesagt, dass sie die Fotos gemacht hat. Und das ist eben Geschmackssache.
      (Desweiteren hatte ich anonyme Kommentare extra ausgestellt, um so dumme sinnlose Kommentare von Menschen ohne Gesicht zu vermeiden.. naja, schade.)

      Löschen
    2. Du hast sie hier doch hochgeladen, also kann man ja wohl hier auch seine Meinung äußern. Schade das man keine Kritik äußern kann, ohne gleich blöd angemacht zu werden.
      Und nur weil ich kein Bild von mir rein stelle, hab ich also nicht das recht meine meinung zu äußern? Ahja~ Wäre logisch wenn ich hier jemanden beschimpft hätte, aber gewiss nicht so.

      Löschen
    3. Findest du nicht nur auch, dass es ein wenig komisch rüber kommt, direkt etwas nur so krass negatives drunter zu schreiben und dann nicht mal irgendwas über sich Preis zu geben? ^^ Und auch nicht wirklich nett.
      Mit normaler Kritik von Menschen die sich auch als solche zu erkennen geben, kann ich umgehen.
      Aber nein danke, so einen arrogant klingenden Kinderkram brauche ich hier nicht.

      Löschen
    4. Ich bin ja sehr amüsiert von Opfermenschen, die sich nur nen Account machen um hier dumme Sprüche zu lassen... 8DDD
      Das ist schon arm. Aber wenn man kein Selbstbewusstsein hat... Armes Insektenvieh. *mit Fliegenklatsche platt mach*

      Löschen
    5. Opfermensch? Zeigt schon welches tiefe Niveau hier herrscht XDDDD

      In diesem sinne, noch viel spaß mit deinem Blog ;D

      Löschen
  3. Sounds like a nice day - even though the event itself wasn't that good. [as you said]
    And: to set a highlight!
    I like how Rito added the photos. I'm always fascinated by people, when they are able to make great photos look even more awesome. *-*
    (das ist meine echte Meinung! Auch wenn ich es EXTRA schreibe, um dem ganzen ein Krönchen aufzusetzen! <3)

    Circlet is the right word! - Jiji... You look so cute *-*
    Maya is a lucky, lucky pretty girl with a beauty as girlfriend ! :D

    yuku. ❤

    AntwortenLöschen
  4. I tagged you^^
    http://suitomirukukoohii.blogspot.de/2012/04/ask-me-anything-answer-postand-i-got.html

    AntwortenLöschen